lördag 18 oktober 2008

Som sagt

Blev så jag hängde på till Malmö igår. Det kryllade av alternativa glasögon som jag inte i min vildaste fantasi trodde folk skulle ha på sig;) Men det var trevligt! En av delägarna var från Boden så jag kilade in en fot där. Får vi se vad som händer.

Kom hem rätt tidigt, strax efter nio. Satt och pratade med tanten ett tag och blev bjuden på vin och blev rätt dragen till slut. Pratade skit med folk på msn ett tag. Sen skrev M och så blev jag ledsen och somnade. Kvällen hade kunnat sluta betydligt bättre.

Idag har jag mest sovit pratat i telefon och blinkat. Fixat adressändring, kollat efter en cykel. Sitter och samlar ork att hämta cykeln på jobbet. Det är så grått och tungt ute...men jag behöver nog lite luft. Blö blö..

2 kommentarer:

  1. Du vet vad jag säger...
    Hoppas du hittar en cykel snart...
    Saknar dig!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Japp, det finns några på g här..
    Ha det fint i Skövde sötis!
    *kram*

    SvaraRadera