torsdag 6 november 2008

Det kommer bara leda till något ont ändå

Har lyssnat på Säkert! igår och idag på jobbet. Sååå bra skiva.

Tror att jag håller på att bli sjuk:/ Har varit konstig i halsen hela dan och nu känns hela kroppen så där...förkyld. Gah. Vill ha helg inte vara sjuk. Skulle vilja ha en riktigt bra fylla. Fy fan vad skönt. Men jag har inte lyckats så bra med det på sista tiden. Är väl för stukad än tydligen.

Beställde böcker nu ikväll och en skiva. Jag behöver böcker. Tycker jag.

Imorgon är det kjol och stövlar som gäller oavsett sjukdom och väder. Hittills har jag ju prickat rätt då jag velat så förhoppningsvis är jag oemotståndlig imorgon också:P

2 kommentarer:

  1. Du är ALLTID oemotståndlig...

    SvaraRadera
  2. Emms: He he...iofs. Men mer än vanligt:P Vi har casual friday på jobbet, jag kör casual week och uppklädd på fredagar;)

    SvaraRadera