tisdag 18 november 2008

Im holdig out for a hero

Tröttheten tog aldrig slut idag. Hade design review av maskinens chassi idag och jag skrev ut ritningar in i sista minuten som vanligt. Stressigt värre nu. Rättade i alla fall upp felen vi hittade innan jag gick hem idag. På torsdag ska resten av maskinen vara klar för granskning. Eh. Storebror ringde och han kommer vara i Kittel över julen:/ Jag har ju inte träffat honom sen förra julen juuuu. Det var trist.

Och här sitter jag sent igen. Var en massa folk på msn som behöööövde mig:P Eller jag dom...

Dagens låt är i alla fall den här. Herre guud så dramatiskt, men vilken fantastisk låt!:) Och då jag ändå var i nostalgiträsket så hittade jag denna också;) Voj voj. Hello.

2 kommentarer:

  1. Tråkig bror du har...
    Faktiskt...
    Det är en underbar låt...
    Puss

    SvaraRadera
  2. Emms: Ja han är astråkig...mycket dumt. Har gått och nynnat på låten i flera dagar nu...Bonnie hon kan hon..

    SvaraRadera