tisdag 11 november 2008

Säkert!

Så var man cykelägare igen. En röd och allt:) Skönt att få det ur världen. Måste bara köpa ett lås också. Och lämna tillbaka M's cykel.

Idag på em var vi ute i Dalby och skulle börja skruva ihop maskinen. Fan vad jag memorerat skit om alla komponenter. Kan man rensa och stoppa in nödvändiga saker sen? Sen ja...la la la la...jag förtränger framtiden ett par dagar till. Imorgon ska vi dit igen. U fotograferar till en maual och och jag skriver ner dom fel vi hittar.

Imorgon kväll ska jag följa med på en mutmiddag som någon leverantör ska bjuda på. Käk och visning av nya Malmö stadion och sen hockey. Jag har inte varit på hockey sen mellanstadiet då vi var i Luleå med klassen. Det hetter fortfarande Delfinen och inte Coop-arena. En äldre snubbe som inte förstod att jag bara var 11 år raggade på mig. Vi höll på att fnissa ihjäl oss, ha ha. Det är nog förresten enda gången jag varit på hockey också:P Och enda gången någon raggade på mig under hela grundskolan om jag tänker efter. Well well, gratis är gott..

Pratade med M i gbg och hon kanske följer ner med S hit på fredag. Det vore kul:) Kom på i lördags mitt i bakfyllan att jag ju ska få främmande i helgen. Köpendanmark here we come.

Jag kan inte nog poängtera hur bra Säkert! är. Jag är helt fast.

Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt
En kort paus, utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Jag är rädd, för du ser för bra ut i svart, svart lugg och blå anorak
Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger:
Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig
Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå
Det kommer bara leda till nå't ont, ändå

Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå
Kyss mig inte det kommer bara leda till nå't ont ändå

Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nå't ont

2 kommentarer:

  1. om det kan vara av intresse... http://sakert.blogspot.com/

    och jag fattar inte heller, man kan väl inte ha en arena som heter coop-arenan, det skulle ju vara som att äta på marabougrillen... hmm... iofs är ju choklad gott...

    SvaraRadera
  2. Leopardia: Det finns väl nått som heter Cloetta stadion eller nått sånt också. Det är ingen hejd...

    Kött och choklad? Tja...varför inte..

    SvaraRadera