tisdag 9 december 2008

En ledig etta eller tvåa någon? Snäll?

I natt ska jag sova. Så det så. Är helt overkligt trött. Har inte varit med om något liknande sen förmiddags skiften på SSAB. Då var det ju motiverat men nu vet jag inte vad som händer. Har ont i lederna av någon anledning också, hand- och fotleder. Snart får det ge sig. Bokade tid för massage på onsdag, chansade på ett ställe bara. Tänkte att då börjar man julledigheten med att vara avslappnad och mjuk och fin och kanske kan hålla sig så sen också.

Var i alla fall snyggast i min nya skjorta idag. Man får ju väga upp att man är tröttast. Eller det fanns nog dom som var tröttare, men inte snyggare:P Har det för övrigt helt lugnt på jobbet och vet inte hur jag ska hantera det. Men det kommer igång snart. Oh ja. Får vila tills dess. Mailade med syrran och jag längtar till juuul. Det ska bli skönt att träffa alla. Lite längre också den här gången.

Lägenhetssökandet går inge bra. Men jag jobbar på. Fick inte den på Brunnshög som jag anmälde mig på, var några andra som skulle och titta på den i veckan och dom verkar ha tagit den. Fuck. Den verkade bra jue.

Har läst en massa böcker i veckan som jag tänkte berätta om. Men nu..sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar