söndag 14 december 2008

Karameller

Har ätit ohälsosamt mycket godis i helgen. Hua.
Blev ingen Malmö tripp för jag sov för länge:P Tog mig iväg till Nova i alla fall och fixade den näst sista julklappen och hittade en svart kjol som kommer får invigas på julfesten på torsdag. Perfekt. Har däremot blivit indraget i något slags Luciatåg som alla nyanställd har varje år. Hoppas det är efter snapsarna om det ska sjungas. Voj voj.

Har mest kollat film och läst bok annars. Jobb idag. Det var ganska lugnt, var mest hjälpreda men fick i alla fall lära mig vad hysteres är och kan nu köra maskinen lite:)

Då jag var på Nova började mina nästnings instinkter vakna till liv igen. Dom har legat i dvala ett bra tag nu men oj oj. Nu planeras det för fullt här på nätterna inför flytten:P Ska hyra en skåpbil, hämta alla kartonger i Vikhög, grejerna hos M och grejerna här sen åka till Ikea och köpa det som fattas. Det är inte så mycket men lite sånt småtjafs. Och bokhyllor. Nu ska böckerna upp..

2 kommentarer:

  1. låter ju hur bra som helst darling...
    när du får egen lya måste jag verkligen hälsa på dig... dricka lite screwdriver deluxe och vara allmänt snygg med dig...

    SvaraRadera