måndag 22 december 2008

Leedig

Nuu är det juuul.
Julfesten var riktigt kul:) Hård men kul. Och jag fick med mig en maaaassa smaskig belgisk choklad som jag och syrran kan proppa i oss. Tror inte att jag gjorde bort mig överdrivet mycket heller. Lite väl vinglig hem men vi var flera som skulle åt samma håll så det gick bra. Och så fick vi ostron. Det var ju...en upplevelse.

Men nu är jag i Falun och en förkylning/halsont/hosta/feber har tagit vid efter bakfyllan. Fantastiskt tråkigt. Hade hoppats att jag skulle bli friskare till idag. Skulle ju till Avesta och hänga med Ch juuue. Jävla skit.

Annars är det jul och snö och tjejerna är hur mysiga som helst. Full cirkus är det däremot i vanlig ordning:) Tror jag ska smita iväg och vila en lite stund..

3 kommentarer:

  1. Hej där! Så du är nästan nästgårds du nu, är väl gött att få fira jul med iaf lite snö på backen. :) Hoppas förkylningen ger med sig innan imorgon iaf, såå trist va sjuk på julafton.., fast det verkar som att halva sverige är just förkylda vid jul.., undrar varför det är så. *fnular* Sonen är också förkyld men det hindrar inte honom från att härja, bara nån extra stödvila så klarar man sig.., märks att han inte hunnit blivit karl än. :)

    Tack för julkortet förresten!? Jag antar att det är du-Elin och inte nånannan-Elin. :) Själv har jag varit usel på kortskickandet, rätt usel på allt vad julförberedelser heter faktiskt.., säger lika som jag gjorde förra året: Jag tar igen det nästa år DÅ ska jag ha en underbar jul hemma. Ha, återstår o se mao...

    GOD JUL i vart fall, hoppas du får trevligt!

    SvaraRadera
  2. TruckerElin: Om det var ett väldigt liitet julkort så är det jag som är den Elin;) Man blir nog förkyld för att man blir ledig och slappnar av, he he.

    Jag tycker att vi bestämmer att nästa år ska blir det bästa året ever!! Speciellt för Elinar...

    Ha en jättefin julhelg med lillkillen!

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag låter som ett bra deal.. :-)

    SvaraRadera