tisdag 16 december 2008

Vad var det som hände? Ramla himlen ner?

Vaknade som så många andra av jordbävning i morse. Hu. Det var lite läskigt. Men jag överlevde:P Tog mig tack vare den i tid till jobbet. I god tid till och med. Måste fan börja stiga upp i tid. Var ju en hur skön morgon som helst! Käkade frukost, kollade lite morgontv med hyresvärden och hann till och med bädda sängen(!). Allt detta och så var jag på jobbet kvart i 8. Ni hör ju. Tokiga tider. Var såklart mongotrött ändå idag men det är ju mitt eget fel. Möjligtvis lite Simone de Beauvoir's fel men mest mitt;)

Känner att jag går på sparlåga nu inför julen. Det ska bli våldsamt skönt att vara ledig. Fixade klart en julklapp igår kväll och förhoppningsvis så tar genrepet till vårt fantastiskt vackra luciatåg inte så lång tid imorron så att jag hinner fixa det sista efter jobbet men innan massagen. En sån lång mening.

3 kommentarer:

  1. man kanske skulle kunna få nån adress att skicka julkortet till?

    SvaraRadera
  2. Jordbävninegn är försmaken av undergången vet du väl? ;-)

    Har du sett det här föresten:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Elin_Pelin ?

    Är i Skåne just nu. Säg till om du är här i skåneland och känner för att hänga lite. Åker till Uppsala den femte.

    SvaraRadera
  3. Erik: Bäst att fly landskapet?:P

    Det är alltså därför det alltid skrev en massa turkar till mig på icq förr i världen! Ha ha.. Jag förstår...

    Återkommer till skåneland den 2a, hänger gänra:) Vi hörsch..

    SvaraRadera