måndag 19 januari 2009

Med kurs och hurtsar

Nu var det jättelänge sen jag skrev ju. Ingen rast ingen ro.

Förra veckan stökade jag och jobbade mest men det betalade sig för torsdag natt var allt klart:)
Har lagt upp bilder på min bilddagbok som jag aldrig använt förut. Smidigare än att ladda upp bilder här. Möbleringen känns ganska spikad, placeringen av småkrafs kommer flyttas runt däremot känns det som. Ska skaffa någon mer blomma en annan tvbänk också hade jag tänkt. När det nu blir.

Fredag efter jobbet for jag och C och käkade och drack öl. J kom förbi sen och vi lyckades få C att dricka 5 drinkar. Mycket oväntat. Men kul hade vi! Blev övernattning hos J och lördag stökade jag lite till här. Var och käkade med G på stan på kvällen och kollade film sen. Om man ska äta sura och söta godisar, vilket vin ska man då ha eg?:P
Söndag åt jag frukost och läste tidningen i lugn och ro för första gången här. Det gick bra. Jobbade resten av dagen däremot. Stånk. Allt blev klart i alla fall. Fick mat av J sen så det var inte så synd om mig eg.

Idag var en låååång och stressig dag. Började med att ha granskning av 80 ritningar kl 8 och sen har jag suttit hela dan och ändrat alla ändringar dom vill göra. Lång dag alltså. Får se om det lugnar ner sig lite nu.

Blö blö. Nu ska jag göra mat! Tycket bara att ni inte skulle behöva vänta mer på dom spännande lägenhetsbilderna;)

6 kommentarer:

  1. Bra att du åxå har bilddagbok - nu ska jag äntligen få se bilderna av lägenheten!!!Kram P

    SvaraRadera
  2. Paulina: Du har fått mail också:) Ingen hejd... kram kram

    SvaraRadera
  3. Helena-rutan: När jag nu tjatat om den i en månad så får man ju visa upp den också;)

    SvaraRadera
  4. Hej Gumms!
    Kan du inte komma hit så jag kan bjuda dig på mat...
    Vi kan få kött av pappa som vi kan laga och svulla... och till det passar rött vin... ;)

    SvaraRadera
  5. Emms: Åh kött...jag åt falukorv, det är också lite hemma;)

    SvaraRadera