tisdag 17 februari 2009

För en kvinna som sa "Allting är förstört, allt är bränt"

Har varit overkligt trött idag. Blev inte en så lång dag däremot och jag hade inte sönder något heller;) For på yoga vid 4. Det går bättre och bättre. Ska gå några gånger till på bas innan jag hoppar på dom vanliga passen. Mest för att dom går på fler och bättre tider. Bas är bara två ggr i veckan vilket är kass.

Rasade ihop framför "Into the wild" då jag kom hem. Trodde att den skulle kännas smörig men den var riktigt bra!

Kanske borde lägga mig. Göra en kopp te och lägga mig till och med. Lolita behöver läsas ut, sen ska jag börja på något nytt. Sneglade i bokhyllan efter nått lockande men jag har inte bestämt mig än. Så ni vet.

4 kommentarer:

  1. En kopp te och Lasse W, det är bulla det!

    SvaraRadera
  2. Det är ju snart bokrea darling... spanat in några blivande fynd?

    SvaraRadera
  3. Emms: Ja just det! Nej har inte ens kollat...hmm...

    SvaraRadera