fredag 27 februari 2009

Natt

Lång dag igår och lång dag idag.

Igår fick jag skruva på några maskiner och idag har jag försökt göra klart en manual så jag kan koncentrera mig på mer akuta saker då helvetet kommer braka lös här till veckan. Det verkar som om dom ska ta in en CAD-are och så ska jag vara mekare. Ha ha. Ja det är en underlig värld.

Borde sova för länge sen men jag måste fixa lite mer innan imorron. Åker ju till Falun direkt efter jobbet.




Sydde ihop två muffins till småtjejerna så kan dom...tja...baka:P Ska slå in två paket också...

2 kommentarer:

  1. ha det underbart i falun å passa på att mysa och kramas en massa...
    Skulle vilja kramas med dig me...
    Puss år Kram

    SvaraRadera
  2. Emms: Ja vi är illa bra på att krmas...ha en fin helg snygging! Puss på

    SvaraRadera