måndag 23 februari 2009

Semla

Så var det arbetsvecka igen. Helgen gick rätt fort.

I söndags sov vi läänge och sen drog jag på Nova och hittade lite kläder. Hade orken varit större hade jag nog kunnat shoppa mig pank. Fanns en massa snyggt som omväxling men det blev bara lite smått och gott. Ett par nöd-jeans tills jag hittar några perfekt tex:P

På kvällen for jag mot alla odds och tränade. Jag är chock än. Step blev det och det var skoj! Det får det bli fler gånger. J hämta upp mig sen och helgen avslutades med Nip/Tuck och hud. Saker är back to normal med andra ord.

Trodde fettisdag var förra veckan så jag skyndade mig att göra semlor ikväll. Och så är det imorgon:P Well well. Är så där lätt illamående som sig bör nu i alla fall. Huu.

4 kommentarer:

  1. BRA Elin, du tränar ju, superduktigt! Då får man äta semla. Jag tränar inte - det skiter jag i jag ska äta semla imorgon! KRAM P

    SvaraRadera
  2. Paulina: Alla får äta smelor på fettisdag! Som min käre vän Christian brukar säga, fettisdag är alla hjärtans dag för tjockisar:P

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha semlor... med riktigt grädde å MASSA florsocker... men men... man kan ju inte få allt... får nöja mig med kanelbullar...
    Du är en sån duktig flicka och tänk vad bra att du inser att det är roligt att träna...
    Puss å Kram

    SvaraRadera
  4. Emms: Kanelbullar är inte fy skam det heller! Det värsta med att träna är att släpa sig dit... kram kram

    SvaraRadera