tisdag 10 mars 2009

Hemlispaket!

Igår då jag kom hem hade jag fått ett fräsigt paket inslaget i zebrarandigt papper:)

Min snälla hemlis Bibbi öppnade starkt med ett toppenpaket! Strumpmönster och Drops Alpaca i superfin grön färg, precis sån som jag gillar:) Och så choklad och en ansiktsmask och ett litet hjortron ljus. Kan det vara en ledtråd kanske?;) Ljuset pryder i alla fall mitt vardagsrumsbord och ikväll ska jag prov-elda.

Det är hysteriskt mycket på jobbet nu. Sitter och ska göra en omkonstruktion av några delar i maskinen som helst ska börja tillverkas på torsdag. Eh. Nå. Smet vid 7 igår i alla fall och träffade T på stan och käkade och spatserade runt lite. Det var fint. Jag blev lite mjuk inombords. Det kändes bra.

Idag har jag känt mig som en levande död och jäktat runt. Vete fan om jag får till det. Pallade inte längre än till halv 8 fast jag nog borde. Imorgon kanske..jag orkar inte ens tänka just nu. Borde akut diska men det får vara...ikväll ska jag stirra:)

1 kommentar:

  1. Kul med överraskningspaket! Det var du värd! Hoppas du inte jobbar ihjöl dig. Styrkekramar från mig

    SvaraRadera