söndag 22 mars 2009

You know you can, Im your man.

Träffade som sagt M igår. Trodde i min enfald att vi skulle hänga. Delvis. Många logiska argument presenterades ist. Men jag vet vad jag vill, eller inte vill i alla fall. Vi är inte överens. Jag kan inte vara kall mot honom däremot. Jag är inte en kall person...inte mot människor jag tycker om. Och det finns för mycket tycka om. Jag är för dumsnäll ibland. The never ending break up fortsätter.

Jobbade idag, kom in vid nio och vid 11 var jag klar med det jag eg skulle göra. Sen stannade jag kvar tills P hade kalibrerat maskinen för att se om något annat behövdes skruva på innan jag gick. Mmm. Eller hur. Slutade med att jag satt och försökte få loss en M2 skruv som tappat allt ingrepp. Det gick inte. Jag var inte så sugen på att ta en borrmaskin och fläska bort den då den satt i en detalj med känslig optik. J fick komma in och göra grovjobbet. Då jag gick hade dom fortfarande problem med optiken. Fuck it.

Så ist för 3 h jobb var jag hemma vid 5 utan att ha ätit. Var så jävla trött så jag åt ett ballerinakex och somnade. Nu är det jättekväll och jag är hungrig och håglös och det stormar ute. Bävar inför en grotesk jobbvecka. Bävar inför en ensam vecka. Månad. År.

Dramatiskt värre..

Dags för bra saker nu tack!

2 kommentarer:

  1. behöver jag säga vad jag tycker om M?
    kanske inte finns så mkt att säga...
    Allt kommer ordna sig vännen det vet du jue!
    Annars får du komma till Ljusis till påsk så ska jag se till att det bjuds på kött...

    Pussen

    SvaraRadera
  2. Emms: Nej det behöver du inte. Jag vet.

    Mjo det lär ordna sig till slut.

    Puss på

    SvaraRadera