tisdag 23 februari 2010

Vulkan

Jag borde göra klart min andra Herat mitten men istället letar jag efter nya projekt;) Vill göra en sjal som går att använda som jag tänkte mig från början. Har spanat in garn och hittat ett mönster jag ska prova på, lite luftigare än Laminaria. Kollade Traveling women men den hade inte så taggig kant som jag tänkt mig. Har i alla fall beställt garn så får vi se vad det blir av det.



Jag fick en härva med Trekking hand art Vulkan av någon, kanske i något hemlisbyte, som jag skulle vilja göra något med. Ett par stumpor kanske. Har sonderat terrängen ikväll och har kanske funnit något som kan passa sig.

Många planer alltså. Lite verkstad. Är lite uppslukad av "Kafka på stranden" av Haruki Murakami just nu så stickningen får stå tillbaka. Fantastiskt bra hittils:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar