måndag 1 mars 2010

Det artar sig...


3 kommentarer:

  1. Vilken rolig bild :). Det är så kul att sticka strumpor, men jag ska försöka låta bli för tillfället. Jag har kvar en Heart Mitten samt tummen på den första, fast något säger mig att de får ligga till sig till nästa säsong. Jag kanske skulle lägga upp en bild på vanten så du får se vilken färgsättning jag valde? En annan dag, är lite för snuvig ikväll... Sängen nästa!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  2. Emms: Ja men förmodligen;)

    Linda: Man måste ju prova under tiden man stickar!!;) Jag har bara börjat på mudden på andra vanten, skulle verkligen behöva dom nu när det snart är sånt mellan väder och man inte behöver dom varmaste vantarna längre. Fast det ska ju vara storm först så jag hinner kanske;) Krya på dig och fota då du är piggare!

    SvaraRadera