tisdag 16 november 2010

Utmaning

Ulrica har utmanat mig , 4 saker I hate var svårast... 

Här kommer svaren!

4 tv-program som kollar på för det mesta - "Babel", "Kobra", "True blood", "Family Guy"

4 saker jag gjort idag - kört blodanalyser i vårt instrument, granskat bilderna från analysen, suttit i ett mindre givande möte, ätit en finsk pinne efter lunchen, 

4 saker jag längtar efter - Flytt till nya lägenheten den 3 januari, Bo Kaspers Orkester i Köpenhamn den 26 november, att få träffa mitt alldeles färska lilla syskonbarn Livia, att känna mig hemma.

4 saker på önskelistan - en über super duper skön läs/stickfåtölj, nytt innehåll i garderoben, en skidsemester med M, ENERGI.

4 things I hate - vinter i Skåne, motvind, omtentor, min dåliga karaktär.


4 personer som jag i min tur utmanar - Linda, Elin, Josefine, Anna

4 kommentarer:

  1. heeeeej :))
    du har en vinst att hämta hos meg :) grattis!

    SvaraRadera
  2. Klart det är, dom bästa områdena är ju kvar ;)

    SvaraRadera
  3. Så klart antar jag utmaningen!

    Trevlig helg,

    Linda

    SvaraRadera