fredag 24 februari 2012

Nupparna

Pju...klar med den delen i alla fall. Nu är det motorväg fram till avmaskningen;)

Invigde förövrigt mina Bersåvantar idag. Ska blocka dom ikväll för det är lite knöligt, men inte så mycket. Man blir som glad bara man tittar på dom:) Ska jag göra ett par till någongång så ska jag göra mudden ett par varv längre, dom är precis så det räcker på dessa känner jag när jag är in action!

Funderar å nästa projekt. Det får nog bli en sjal till, det var roligt! Har en massa Drops delight som jag vunnit och måste göra nått fint av. Sen SKA jag blocka Stilwell tröjan. Helgens projekt kanske..

1 kommentar:

  1. Har ju bara mina jobbarbrallor som är fulla av skräp och skrot.

    Men kanske en liten påse i fickan skulle funka, bra tips, det hade jag inte ens tänkt på :)

    SvaraRadera